Firmoo Sunglasses!!!!

22 nov. 2012

Hi bloggers!
Because of different circumstances I couldn´t attend you as you deserve. Don´t forget, I´ll reward you!!! A couple weeks ago the firmoo.com guys got on contact with me in order to propose something interesting. They wanted to offer me the possibility of testing their products for free to talk about it before of what the experience had seemed to me. The consecuence is this post, all for you :P
They addresed me to their web to fill a quite simple formulary of demand and, in a very few days (5) the gift was at home!!! I could only release them and dedicate this outfit. The glasses come with a kit for disassembly and repair of temples and lenses, a plastic box to keep them safe, a bag and a towel to wipe off dirt from the lenses.
 I chose a pair of sunglasses with a slight tint that allows use both sun and on a cloudy day. In addition to being green are perfect for this fall so colorful that brought us inditex: P Its tone turquoise and white and gold applied to the composite pin (2 pcs) give an elegant restrained in what it is that I chose . 
As you know perfectly due to muuuultiples times I've said here, the weather does not usually work in Asturias to outfitters like me haha and this post was no exception. Therefore I decided to leave home well protected, with my trench, a sweater precious gift from my mother and olive green leggings that matched perfectly with my brown boots.
Finally and, before of the photos, I leave the link - http://www.firmoo.com/free-glasses.html-in case any of you are interested in trying out the experience. It is not necessary that you be bloggers! Firmoo has launched a promotion whereby you can choose the glasses you most like from their catalog (except two specific series) and achieve totally free, paying only the shipping costs. Glasses first for just 35 . It's a bargain!
Hope you like the photos. We read soon!! Muaa :) 

Hola bloggers! Por diversas circunstancias familiares no he podido atenderos como merecéis últimamente. No os preocupéis, os voy a compensar!!!!


Hace un par de semanas los chicos de firmoo.com se ponían en contacto conmigo para proponerme algo realmente interesante. Querían ofrecerme la posibilidad de probar sus productos de forma gratuita para que os comentase después que me había parecido la experiencia. La consecuencia es este post, todito para vosotras :P
Me dirigieron a su web para rellenar un sencillo formulario de petición y en poquísimos días (5) ya tenía el regalito en casa!!! Sólo me quedaba estrenarlas y dedicarles este outfit. Las gafas venían con un kit para el desmontado y reparación de patillas y lentes, una caja de plástico para tenerlas a salvo, un saquito y una toallita para limpiar la suciedad de las lentes.
Escogí unas gafas de sol con un tintado leve que permite usarlas tanto con sol como en un día nublado. Además al ser verdes son perfectas para este otoño tan colorido que nos ha traido inditex :P Su tono verde turquesa y el aplique blanco y dorado de las patillas compuestas (2 piezas) le dan un aire elegante dentro de lo sobrias que son las que escogí.
Como sabéis perfectamente debido a las muuuultiples veces que lo he dicho aquí, el tiempo en Asturias no suele colaborar a las outfitters como yo jaja y para este post no fue una excepción. Por esto decidí salir bien protegida de casa, con mi trench, un jersey precioso regalo de mi madre y unos leggins verde oliva que combinaban perfectamente con mis botas marrones.
Finalmente y, antes de las fotos, os dejo el enlace -  http://www.firmoo.com/free-glasses.html -por si alguna de vosotras está interesada en probar la experiencia. No es necesario que seáis bloggers!!! Firmoo ha lanzado una promoción mediante la cual podéis escoger las gafas que más os gusten de su catálogo (exceptuando dos series concretas) y lograrlas totalmente gratis, pagando tan sólo los gastos de envío. Unas gafas de primera por apenas 35 €. Es un chollo!!
Espero que os gusten las fotos. Nos leemos pronto!! Muaaa :)


Publicar un comentario

@noee_glez

© HEELS AND FEATHERS. Design by Fearne.